Tisdag, onsdag och torsdag

Hej!
För köra ihop dagarnas inlägg då jag inte har haft tid att sitta vid datan.
I Tisdags så kom min älskade vän Sofia med sin söta lilla Emma förbi och hälsade på, det var jätte kul att ni ville titta förbi och tusen tack för fina presenterna.
Åkte och hämtade Filippa på förskolan. Till middag blev det köttfärswook med nudlar.
 
Igår träffade jag min älskade mammi och syster, hämtade upp syster och lilla söta Anton hemma hos syster, därefter åkte vi till Ikea och möte upp mammi. Vi gick lite vid outlet och avslutade på ikea med en god lunch. Tack för en mysig dag =)
Åkte direkt och hämtade Filippa på förskolan. Vi åkte en sväng till Sollentuna centrum för att handla en present på Lexingtonbutiken. My favorite butik =)
Väl hemma lekte vi och sen var det dags för kvällsrutinerna.
Middag serverades det köttfärsbiffar med ris, taziki och paprika/soltorkade tomater röra.
 
Idag torsdag har jag lämnat in bilen så jag var billös hela dagen. Jag och Nellie tog en promenad till Vällingbycentrum vi mötte upp mammi =) Vi åt en snabblunch och sedan¨gjorde jag några ärenden och hade sällskap med Anna och söta lilla Agnes hem.
Mycket promenera blir det när man inte har någon bil, När jag hämtat Filippa gick vi direkt nästan och hämtade bilen som var klar, det skulle bytas bromsklossar.
Skönt att åka bil hem.
Nu på kvällen har det snöat och det känns konstigt att det redan kommit snö.
Till middag måste jag dela med mig av ett recept som vart jätte gott. Får lägga ut det i morgon.
Vart marinerad kyckling med morotskräm och ris .
Föresten jätte kul att det blir ännu ett kunligt bröllop i Sverige år 2013 sommar kommer förmodligen prinsessan Madeliene och hennes Kris gifta sig. Förlovningen vart officiel idag. Kul.
 
Jag skulle även varit på tjej middag hos Jennie idag, men eftersom Nellie drar igång sin skrik period på kvällen vågar jag inte riktigt bege mig ut ännu. synd hade så gärna velat vara med då vi alltid har så trevligt och dessutom har Jennieoch hennes Robban köpt en ny fin lägenhet.
 
 
Min minsta lilla prinsessa
 
söta Emma
 
 
 
 
 
min vän Sofia
tusen tack för fina presenter =)
och Filippa vart jätte glad =)
trött liten tjej
 
Mormor och Nellie
 
Min syster och hennes söta Anton
 
 
Gulle plutten =)
 
 
Filippa är svår att fånga på bild
 
 
gårdagens middag: köttfärsbiffar med ris
 
En vacker höstig dag som slutade kvällen med snö
min vita snöflinga
dagens middag goda kyckling
 
blev lite fel med bildernas ordning !
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen