Blogg event Werfamily på Junibacken !

Hej!
Idag har jag orkat göra någonting =)
Lämnade Filippa på förskolan som vanligt för att sedan bege mig till Junibacken i stan. Tog bilen dit kände orkar inte gå så långt och mycket.
Jag blev tillfrågad om jag ville vara gravidmodell för www.boob.se
Vi fick hålla varsin bebis och stod på senen. Jag träffade 2 st tjejer som också var gravida och skulle ha boob kläder på sig. Måste säga att det var så sköna kläder och synd att man inte upptäckt dem tidigare. Varmt rekomendera !!! www.boob.se för att se vad som finns. Tjejerna som jag träffade var super trevliga och jag kommer följa deras bloggar. Kul med nya bloggar att läsa.
Vi satt och lyssnade på inbjudna märken, sedan var det mingel och shopping.
Det var massor med gravida och små bebisar på eventet, det var inriktat Gravida/ammande.
Alltid lika kul och trevligt på Werfamily eventen ! Super tack för en mysig dag !
 
Väl hemma åkta jag och David och hämtade Filippa, väl hemma igen var vi ute på tomten det var super fint väder så det gäller att passa på med dom få dagar som man får.
Orkade inte göra någon middag så det blev rester från helgen.
 
Gjorde Ludvigs soppa i helgen ( fast hade räkor i stället) Vart super god, man kan i stort sett ha i vad som helst.
www.recept.nu för receptet halvåtta hos mig =)
 
Stekte oxfilé med balsamico sås med kantareller i och en potatiscompott. Mums så gott det blev ! Höstigt !
 
Gjorde en min första box till Filippa där tänkte jag samla alla hennes första saker.
Ska göra en likadan till bebis i magen med ! Pysslade med det i går kväll !
 
Nu är bebisvaggan redo för lilla tjejen i magen ! Längtar massor !
 
Bilder från werfamily  idag
 

www.werfamily.se
 
Lättare lunch delades ut
 
 
Fina Charlotta var där med sina söta tvillingar =)
 
 
 

mamma Mia var där och presenterade sig och berättade om dem
 
Philips avent var där och presenterad en ny ammnings pump, anmälde mig att vara testare av den så hoppas jag blir det =)
 
 
Underbara barn mässan är den 12-14 oktober så boka det redan nu, åh vad jag vill gå hoppas bebis kommit innan dess !
trygghansa var där pratade om barn försäkring, gravid försäkring, www.trygghansa.se
 
Stokke var där och presenterade nya produkter
Bärsele som kan användas både på ryggen och magen

Nya stokke stolen i en ny färg
En smart ta med sig stol

 
ett ihop fällbar badbalja
Mycket smarta produkter som dom tagit farm
 
Jag och tjejerna som bar Boob kläderna
 
Bästa Bambino var där älskar deras produkter och massa fina färger !
 
Massa fina haklappar i massa fina färger =)
 
 
www.boob.se
 
Bambino bjöd på goda till tugg
 

Underbara barnmässan den 12-14 oktober stockholms mässan i Älvsjö
 
Fick som vanligt en maffig goodiebag med massa bra innehåll !!!
Som tack för att vi hade kläder från BOOB fick vi ett presentkort värde av 500:- jag använde det där och tog 2 st ammningsbher ! Super skön kvalitet ! Tack så mycket Boob dom kommer jag använda väl.
 
Lyckades fånga Filippa på bild det är inte så lätt då hon är i farten hela tiden !
 
 
 

 
 

Nu tackar jag för mig och ska gå till soffan och titta på Det okända !
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen