Bloggar från datan !


Hej!
Det var ett tag sedan jag satt framför datan och skrev, har bloggat från Iphonen.
Idag har jag varit på ett efterlängtat besök hos frisören, så skönt att bara sjunka ner i stolen och koppla av lite. Jag brukar gå hos Bobbys i vällingby, är alltid nöjd när jag går där i från så det har blivit att jag går där.
Nu ska jag snart hämta lill fis på förskolan.
 
Lite blandade bilder från Dalarna
 
Filippa väntar på sin korv som vi grillade
 
farfar Axel gör en äld
 
Filippa vissar hur Katten Linus gör när han slickar sig =)
 
 
 
 
Filippa gungar på hästen
 
 
Nytt i gaderoben !
 
Filippas vinter overall är inhandlad, det blev en Didriksson !
 
Går åt en massa strumpor, byxor, sedan hon började på Förskolan så får man tvätta kläderna varje dag !
 
 
 
 
Blev även lite till bebis i magen =) Har spanat på koftan från kapphal länge och tänkte nu ska den flytta in i bebisens gaderob.
 
 
Har hållet på med lite pyssel, sytt lite gosaker till Filippa. Fick tipset av en tjej som har en super bra blogg:
www.alltforforaldrar.se/morsanj/
Fatet inhandlade jag från Lagerhouse kostade 49:- kr fanns i rött, svart och rosa !
 
Kvällens pyssel blir minnes boxarna. Så resultat på dom kommer !
 
Puss och kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom blev ju jättefina ju! Vad mååånga du gjorde!! Tack för länkningen :)

2012-09-17 @ 22:44:50
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen