Lite blandade bilder !

Hej!
Då man bloggar från Iphonen så går det bara att ladda ner en bild/ inlägg. Jag har varje fall inte lyckas få in fler bilder.
Nu när man skriver från datan så blir det lite fler bilder.
 
 
Kakmonstret  i helgen =)
 
Filippa kör runt på Elvis för några helger sedan
 
Äntligen slipper vi lakan på fönstrerna =) Tog sin lilla tid !
Filippas rum saknades det fästen till så klart så där är inte det uppsatt ännu
 
 
På Filippa hade jag mycket kläder från Kappahls Newbie collektion och denna mysiga ihnadlade jag till lilla bebisen då man måste han något lite tunnare nu innan vinterna.
Förskolan efter frågade en liten mjukis dress nu när hösten och vintern kommer, då dom har vilan är det skönt att sova i något mjukt. Hittade på H&M för endast 149:- för hela dressen
 
ost båge ungen i helgen
Filippas lekhörna är klar lite små skaer kvar, tänkte sy en vimpel i mini köket !
Ska även sy lite mera fika bröds varianter.
 
Hittade härom dagen på H&M linnen som jag tänkte ha när jag amade
Filippa ska fotografera sig på torsdag på förskolan så dom här från H&M tänkte jag att hon ska ha, måste komma på en outfit =)
 
I min påse som jag visade härom dagen gömde sig dom här finingarna !!
Äntligen har jag mina riktiga rejäla gummistövlar !!!
 
Nu måste jag börja med middagen det blir kåldolmar med potatis mos.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen