Lördag

Hej!
Sitter just nu och gör maikyr på naglarna passa på medans lill fis sover. Hon somnade tillslut ville inte riktigt det först. Igår var jag hemma mesta dels av dagen, var till mat affären en sväng. Hittade faktiskt en regn kappa rena fyndet 149:- på Lidel. Nu när man har barn bhöver man ju vara ute mera och det regnar ju en del i vårat land. Nu är det bara gummi stövlar kvar att inhandla, ska köpa Hunter svarta dom är rejäla och kommer att hålla ett bra tag.
Igår vart det kerolsk gryta till middag =) Älskar grytor speciellt på hösten. Satt och pysslade med minnes boxarna så nu är 2 st klara inte riktigt då ena fattas det band på det tog slut.
 
Lidel är bra ibland =)
 
Köpte även elektriskt salt och peppar kvarn också på Lidel kostade endast 89:-/st ( man trycker på en knapp så kommer det salt och det är även en lampa )
Tips att ge bort !!!
 
Minnes boxen, där tänkte jag lägga i första kläderna på BB, nappen, första filten, första blöjan m.m.
Ska sätta ett kort och skriva födelsevikt, längd uppe på locket.
Gjort 2 st likadana. En till Filippa och en till bebis i magen.
 
Behöver detta till boxen: En låda som jag köpte på lagerhouse för 59:-, present papper, band, sax,lim, hårt papper som finns att köpa på panduro och kronan i mitten hittade jag på ÖB ett paket med några stycken i för 19:- (jag målade dem vita) Jätte enkelt att göra själv ! Tips kul att ge bort med !
 
har gjort en galje till bebisen tänkte hänga första kofatn på den.
 
Dagens Filippa
 
 
Han inte riktigt med allt får färga ögonbryna i kväll !!!
 
Nu ska vi äta lunch !
Ha en trevlig kväll !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen