Minnes boxen är klar =)

Hej!
Jag har börjat framkalla lite kort på Filippa, tänkte jag måste ju börja det blir ju mera kort sedan man får ett barn till.
Så minnes boxen är helt klar nu ska bara fyllas med första kläderna,första filten m.m.
Har även varit duktig att skriva i Filippas första bok så nu är vissa bilder även på plats, måste framkalla lite mera bilder till den. Framkallade alla kort på www.fuji.se och måste säga att det gick sjukt snabbt med leveransen fick det härom dagen och satt och laddade ner bilderna i lördags. Dessutom kostade det inte så mycket det var 500 bilder ca och det gick väl på 300:- Kan rekomendera www.fuji.se.
 
Har även suttit och pysslat med flera godsaker till Filippas lilla samling. Har börjat göra små prinsessbaklelser (vissar bild då dom är klara) Även tänkt göra små cupcakes få se om jag lyckas.
 
Så min to do lista minskar då det är skönt att få saker och ting gjort. Sedan tycker jag att det är lite avkopplande att sitta och pyssla, ska bli kul den dagen då  små tjejer kan sitta och vara med och pyssla.
 
Har också även fixat med Filippas outfit till förskolan i morgon hon ska ju fotograferas så det blir att gå upp tidigt i morgon. Är det fint väder kommer dom ta bilderna ute och även grupp bild kommer dom ta.
 
 
Ska fyllas med mera saker =)
 
 
 
Filippas första album =)
Vet inte riktigt vilken outfit det blir !!!
 
 
 
Få se vilken outfit det blir =)
 
Har även tagit mag bild på den storra magen !!!
 
V,38 her we go !!!
 
 
Nu ska jag försöka sova lite det har varit svårt dom senaste nätterna då lilla tjejen är det fullt ös på i magen !
 
Sovgott !!!
Puss och kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen