Onsdag

Hej ! Bu är jag helt slut, har börjat få sammandragningar och det är inte så skönt. Var en sväng till tyg affären på förmiddagen. Tänkte jag skulle sy lite ! Får pussel ryck titt som tätt och kvällarna Gunnar man en del. Efter jag hämtat Filippa på förskolan åkte vi till Filippas mormor åh vad glad Filippa blev när hon såg mormor och Elvis. Jag skulle åka till Ikea en sväng hade samlat på mig en liten lista på vad som skulle inhandlas ( en liten sådan ) åkte också förbi butiken sova och beställde en lexington filt till lilla bebis, tänkte dom måste ju ha en varsin sådan. Velat mellan 2 st men beslutade mig för den rutiga/rosa😄min bebis lista minskar och det är ju bra. Tänkte att jag skulle handla en söt lexington nalle det var 40procent på den men nej jag väntar. Så det blev en filt! Hämtade Filippa hon åt super bra hos mormor😄helt ofattbart hon som bara petar annars, hon älskar mormors mat. Väl hemma han jag se slutet på glamour och tittade på Jemie olivers middag på 30 min.
Nu måste jag sätta fart med middagen det blir stuvade makaroner med köttbullar ! Enkelt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen