Bonde på köpet event

Hej!
Onsdag idag tjoho mitt i veckan =)
Igår var jag inbjuden på en jätte trevlig Blogg lunch i Mood galleria =)Det var bonde på köpet som anordnade det. Det var event som handlade om råvaror som är närproducerat mat och är svenskt! Finns en App till iphonen som heter Få en bonde på köpet ! Det är en app som man kan scana varor i mataffären och få reda på om det är svenskt eller ej  ! Jätte bra, nu när man fått bar är det extra viktigt att veta vad man stoppar i dem. Jag har laddat ner den och kommer använda mig av den. Tack snälla mammi för att du passade Nellie =)
 
 
Det bjöds på jätte goda saker som var svenskproducerat och god bondmat ! Allt var jätte gott =) Kunde inte dock inte äta rullen med pesto !
 
På scenen var bla Pernilla Wahlgren, Anders Timell och Alex Schulman !
 
allt var jätte gott och ett jätte trevligt event =)
 
 
 
 
Vi fick smaka på jätte god must,olivolja och ost !
 
 
 
 
 
Vi fick en stor matkassen med massa godsaker i =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen