Min syster och våran älskade mamma

Hej!
I torsdags träffades jag,Nellie, min syster, hennes söta lilla Anton och våran mamma i ett centrum där vi gick runt och sedan avslutade med en mysig lunch. Vi har alltid så mysigt när vi ses och mosters lilla söta Anton är så go och så söt. Så mysigt att pussa på honom. Han blir ju nästan som sitt eget barn då min syster  och jag alltid stått varandra nära. Ska bli så kul att se och följa honom genom hans uppväxt. Det var vad vi han i torsdags ! I fredags vart det en hemma dag hela dagen nästan min svärmor kom förbi och vi åkte till Davids farfar som ligger på sjukhus. Vi åkte även en liten stund till Anki och axels lägenhet i Bromsten. Jätte mysig =)
I dag lördag annars har vi varit hemma min mammi och pappi kom förbi en liten stund =) jätte mysigt.
På kvällen så vart det champange och goda skaldjur =)
 
 
 
 
sytt lite till dockorna på filippas förskola
Söta kusinerna tytcker om varandra =)
 
 
puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen