Söndag

Hej!

Helgen är nu då över kommer lika fort som den går över.

Igår träffade vi min fina vän Jennie =) Hon är så gullig och längtar tills hennes bebbe tittar ut i sommar. Gullig liten mage har hon fått. Tack Jennie för en mysig stund !

Vi gick runt en sväng och åt god lunch. Innan var vi förbi Sollentuna centrum en sväng till min favorit butik Lexington köpte fina äggkoppar och tänkte börja samla på Lexington porslinet.

Till middag blev det jätte god förrätt: örtsoppa med räkor och varmrätt blev det fläskfile med pesto och klyft potatis.

Åter kommer med recept.

Idag har varit en lugn hemma dag jag har hunnit med att städa precis hela huset känns skönt att börja veckan med ett rent hus. Det tar lite tid att städa men david hade barne då gick det lite fortare.

Ha en trevlig kväll ska sätta mig och pyssla lite har hunnit med lite på kvällarna och ska vissa i nästa inlägg =)

 

Puss och Kram

 

mina tjejer !
 
Drack god champange i går !
 
Går inte ladda upp mera bilder återkommer med mera =) Vi var på spårvagns och leksaksmuseet i fredgas och har en del bilder därifrån =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen