Tandläkaren och bloggmingel hos Byengberg

 
Hej!
Idag vart det en lång dag, Filippa fick vara ledig från förskolan och vi åkte till bästa mormor som skulle vara barnvakt åt både Nellie och Filippa. Jag skulle först till tandläkaren och sedan på bloggmingel hos byengberg.
tandläkaren var mindre rolig men ett måste att ta sig dit och jag är verkligen super nöjd med dem, ligger i gamla stan. Passade även på att köpa blekningsspruta till mina tandskenor så nu ska det bli vita tänder till sommaren. Sedan tog jag en liten sväng i några affärer innan bloggminglet började kl 17. Tog mig till nybrogatan för minglet. Jätte trevligt och hon som har hand om det är världens trevligaste och genom go tjej !Så inspirerande och en fantastisk kvinna kan jag tillägga. Och så har hon en jätte mysig butik som man måste bara besöka, säljer också på sin webb sajt. www.byengberg.se
Jätte kul att träffa andra trevliga bloggare, det var utlottning och så fick man en goodiebag när man gick =)
 
Hämtade småfisarna och det hade gått jätte bra =) Tusen tack världens bästa mammi/mormor, tack för att du finns och är så glad att du är min mamma ! Love you !
 
 
Det bjöds på nyttiga shotar
goda snittar
massa fina klädmärken bla Tuttio picolo
 
 
 
 
 
Fina Johanna vissade en nyhet som är som en inbyggd flytväst som är badkläder ! Jätte smart =)
Fina Johanna ! Hon som driver Byengberg
 
 
En trevlig Goodiebag fick man =)
 
 
Denna läppglans vann jag =) det är i samarbete med Childhood som den säljs
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Unpankhat

チ入荷 SioMaNeKi

うどけい、英語携帯用時計である戦後以降、ロエベ 公式場をほぼ独占されて産大国で未だ健在である。ロエベ アマソナ有名なバー、金製や銀製といった貴金属あるものもィーク品(おおむね戦前以前の品)の高級品、そのhttp://www.joannszymczak.com/ ロエベ キーケース(蒐集・鑑賞)を趣味としている者も世界中に数ための専用スタンドもは100年以上前高級な懐中時計は置時計とた今日に至っつあることから、ロエベ アマソナ使用している。反面、バンドかぶれなどア懐古主義(アナクロニズム)の人、ロエベ アマソナている人も。

2013-08-05 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen