Full rulle hela veckan

Hej!
Nu har jag lite tid över för datan =)
Veckan som varit har varit rolig men intensiv.
I tisdags var jag på föräldrar möte på Filippas nya dagis, snälla Viktor kom och var barnvakt åt tjejerna. Tusen tack.
Det kommer bli jätte bra på nya förskolan och så är det kul att David en gång i tiden gått där.
I onsdags var vi på läkarbesök på BVC och Nellie väger just nu 6940 och är 69 lång. Hon har gått upp lite men fortfarande efter, men dom gör ingenting just nu för nu måste hon först och främst få ordning på bajseriet.
Efter vi var klara gick vi till frisören och Filippa tog håll i sina öron. Hon ville det då jag frågade, hon var jätte duktig sa ingenting. Hon hade 1 h innan fått embla salva på men det beövar bara det yttre. Medans det värkte gick vioch åt Thai mat. Hon var så stolt när hon hade tagit håll gick till spegeln och kollade sig flera gånger.
På kvällen åkte jag med tjejerna till deras Mormor och Morfar dom skulle sova där, jag skulle stå på Formex mässan så det var lika bra att fixa det på kvällen.
På torsdagen åkte jag med Pia hon som jag skulle hjälpa. Vi stod i montern hela dagen och det var jätte kul att träffa trevliga människor. Jag sprang även runt och kollade på andra inredningssaker. Snälla Viktor kom och plockade upp mig efter han slutat jobba och vi åkte och hämtade Filippa och Nellie.
På fredagen så var det Dietisten med Nellie, vi skulle prata om komjölk fri kost. Ifall det skulle bli aktuellt igen.
Sedan på eftermiddagen så kom svärmor/Farmor. Lekte och myste med barnen.
På lördagen så åkte jag med Filippa och Nellie till Farmor hon ville ha dom ett tag. Jag passade på att göra lite saker. Åkte en sväng till barkarby outlet. Hittade lite presenter till Nellie och gick bara omkring och njöt att jag bara var själv.Man är inte bortskämd med det direkt.
Sedan hämtade jag dom och Farmor Anki följde med hem.
På kvällen senare vid 22:45 så skulle vi springa midnattsloppet, Jag, Anki och Mia.
Vi var väldigt trötta när vi stod vid starten då det var ju rätt sent, men sedan när vi startade kom vi igång. Det var 35000 st som sprang. Och det var folk fest jätte kul ! Nästa år springer vi igen. Det är 1 mil man springer och vi sprang det på 1h och 5 min, så vi var nöjda.
Jag var väl hemma vid 01,30 tiden jätte trött så jag stupad i säng på en gång.
Idag ska jag bara inte göra någonting, David är sjuk och ligger i sängen och kriverar sig. Skulle hjälpt Pia på Formex mässan i dag men fick tyvärr ställa in det då David inte orkade ta hand om barnen.
Så är det ibland.
I morgon ska vi ladda inför förskole starten 7, det är inskolning. Så väska ska packas,märkas kläder, fixa Filippas pärm m.m.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vi var hos Mormor och Morfar och lekte i lekparken.
 
Var på Tommy hilfigher i outlet hittade lite fina saker
Leos dop =)
Jätte goda söta får som duktiga Mickis gjort
 
 
 
Det var bilder från Dalarna och Leos dop ! Tvärr vart det inte så många bilder från dopet då jag var gudmor och stod därframme. Men jag ska fråga Mickis om jag kan få lite bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen