Lite dalarna bilder

Här kommer lite fler bilder från Dalarna  sista veckan !
 
 

Tyvärr strejakar uppladdningen just nu ! Åter kommer med fler bilder,
 
I helgen som varit har vi tagit det lungt, jag har varit på Ikea en sväng håller på med Filippas och Nellies lekrum. Är även sugen på en barn gaderob till Filippas rum, få se om jag inhandlar en sådan så småningom. Igår var vi på Dop i Västerräs min syssling hade dop för sin älskade söta lilla Leo. Som jag har fått äran att vara gudmor, älskade lilla Leo =) I fredags träffade jag min älskade syster och hennes söta Anton. Vad ha¨n hade vuxit lille pluttis blir 1 år snart.
Nellie fyller också 1 år snart, måste ta tag i inbjudningskorten =) Kommer dela upp kalaset lör vänner och deras barn, söndag för familjen. Det blir så många samtidigt så det är bästa så.
Sedan när dom blir större så har man ju kalas bara för dom kompisar som dom leker med då dom kan välja själva =)
Annars rullar allt på, snart börjar Filippa på nya förskolan, ska bli kul.
Nellie äter lite bättre sedan jag började med att återgå till vanliga kosten, få se nu om hon kommer ii fatt sin kurva. Lilla pluttis !
I veckan som kommer är det fullt upp !
Mån: lungt tänkte ta en städ dag, tänkte träna
Tis: Dietist i Bromma, föräldrarmöte på dagis
ons: Läkarbesök BVC, träna
tors: hjälpa Pia på Formex mässan
fre: ev åka till stan
lör: springa middnattsloppet
sön. ev vara på Formex mässan
Så dyker det säkert upp något mera.
 
Puss och Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen