Mammabloggkryssningen var så lyckad

 
 
Hej!
Nu är den helt fantastiska roliga helgen över, även fast det är skönt att komma bot hemmifrån så är det lika kul att komma hem speciellt till sin familj.
Men nu ska jag berätta eller mest bilder blir det, vi åkte med Birka i lördags kl 18 avgickbåten. Jag kännde ingen men visste vilka några var. Men redan på terminalen satt det 2 söta tjejer på en bänk och jag frågade kan jag sätta mig här. Javisst sa dom, sedan dess hängde jag med dem. Heidi och Lotta, 2 urmysiga tjejer från värmland. Kommer verkligen följa deras bloggar och är så glad att jag träffade dom vi hade så kul ihop och nästa gång får jag dela hytt med dem ! är så glad att jag åkte på kryssningen! Tack Mgroup mammabloggkryssning för ett jatte fint anordnat event !
 
Mina nyfunna fina vänner ! Heidi och Lotta
 
Min Hytt
Champange välkommnade oss =)
 
och ett gott frukt fat
Våra fina maffiga Goodiebages
 
 
Fina Lotta har 9 barn =)
Fina Lotta och fina Heidi (Hedie har en ettårig son)
Vi njöt av solnedgången ute på däck
 
 
 
 
 
Gott med summerdrink
 
 
 
 
 
 
 
Middags buffe så gott !
 
 
 
 
 
Dagen efter var det dax för lilla Mässan utsällare för oss bloggare, vi fick pröva spraytan
sedan var det dax för frukost för min del efter jag hade blivit spraytanad
Vi väntar på lilla mässan ska börja
 
Vi var drygt 70 bloggande mammor !
atelier restylane var en utsällare
Stadens hjältar
Ladda ner stadenshjältar film app
Här kunde man vara med att vinna en IPad fina Catarina Hurtig
massa fina vinster skulle delas ut
en personal från Birka pratade lite
 
provsmaka en liten shot
Jag vann finna underlägg från Carolina gynning
Dax för lunch
i ala carte restaurangen
förrätt
varmrätt

2 av 3 utav dom tjejerna som höll i eventet

hemma i stockholm igen
vart lite i taxfreen
 
allt detta var i goodiebagen som vi fick =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Önskar att vi hunnit umgås mer men det var svårt att hitta alla på båten ex efter middagen.

Hade ingen aning om att både Heidi och Lotta var med. Jag hade nog inte kikat så noga. Lottas blogg följde jag tidigare och Heidis brukar ha tävlingar som jag är med i. Hade varit kul att säga Hej.

2013-08-26 @ 15:35:16
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Malin - allt och lite annat

Kul att träffa dig igen! :) synd att vi inte hann prata mer! Men vi kanske ses snart igen! :)

2013-08-26 @ 22:24:12
URL: http://alltochliteannat.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen