Nu drar jag på mammabloggkryssning

 
 
 
Hej!
Då var denna vecka förbi passerad,har haft inskolning med Filippa hela veckan på hennes nya förskola. Det har gått jätte bra och vi är hittills jätte nöjda med förskolan. Jag har hängt lite själv med Nellie då jag på fredagen bara lämnade. Man märker att man får mera tid för var och en när man är själv med dem.
Så nu ska jag försöka njuta tiden som är kvar att vara hemma.
Vi har åkte till brommablocks för några ärenden annars har vi bara varit hemma.
Mormor och morfar har haft fullt upp med golfen dom håller på att ta gröna kortet, också har vi varit sjuka förskylda och jag, Nellie och David har haft feber.
Nu åker jag snart på kryssning ska bli så kul och ser framemot att träffa alla trevliga människor.
 
Här kommer lite bilder som jag ligger efter med. !  Allt från formex mässan =)
 
Älskar deras doft saker

Julen är snart här
Tvålar i mängder
 
Giraf Sophie är den bästa leksaken ! så är den gullig med
Nehet är krämer ! Det kommer inhandlas när det kommer ut i affärer
Leksaker i mängder fanns det
En sådan cykel önskar sig Filippa i 3 års present
Älskar prinsess saker kan inte få för mycket och nog av det
 
Lydmyr har så fina saker
 
 
 
Älskar allt som har stjärnor på massa fina saker
 
 

Et ut av favoritmärkerna när det gäller barnsaker, finns hur mycket som helst att köpa och inreda barnrum med
 
älskar också.....
kalas dax =)
Även diinglisar är favorit
kolla in jätte diinglisarna som sitter och hänger tillsammans
Så söta, Nellie önskar sig den rosa när hon fyller 1 år
underbara boxar =)
Slut på mäss bilder, ha ha blev en del ! Kul med mässor och inspiration
 
 
 
 
Här kommer beviset på att jag spran midnattsloppet 1 mil =)
 
Efter helgen kommer det massa bilder från lite shopping och såklart Mammabloggresan !!!!
ha en fin solig helg Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen