Tisdag

Hej!
Dagarna bara går, men jag har fullt upp hemma med båda två tjejerna. Hinner inte med något annat för tillfället därför min frånvaro från bloggen, så fort dagis börjar blir det lite lungnare. Har en del bilder kvar från Dalarna!
Men nu är jag för trött för att ladda ner dem=)
Idag och igår var det hemma dagar man orkar intre ta sig direkt någonstans, jo lekparken har vi varit i !
Men jag är verkligen ingen lek mamma tyvärr, tycker det är så tråkigt att leka, men jag gör det för jag måste och för mina barns skull. Det ska bli så skönt när tjejerna har varandra mer och mer. Man ser det redan nu lite grann, så det blir bättre och bättre.
Men dom är väldigt olika sig, Nellie är så mycket mera framåt och totalt orädd för allt, medans Filippa var mera försiktig och rädd för allt.
Vill skicka en stor Grattis hälsning till min fina vän Jennie som i morse fick en liten dotter =) Så underbart och sådan lycka ! Ser fram emot att träffa lilla tjejen så småningom !
I morgon står det BVC på agendan så vi ska ta en rask promenad dit !
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen