4 advent

Hej! 
Tyvärr har jag haft fullt upp inte funnits någon tid för datan. ifredags åkte jag och Nellie till stan skulle handla dom sista julkalapparna och jag möte upp Lina och hennes söta Molly. tack för en mysig dag fina Lina. Gör om det snart igen. 
 
Idag är det 4 advent och fyra ljus brinner vad fort det har gått. 
Igår föresten var det en sorglig dag Davids familje katt Linus blev en kattängel han blev 14 år gammal, han var en mycket fin och speciell katt vi har gråtit och sörjt honom.Han kommer vara saknad. 
Nu har jag lovat Filippa att pyssla lite så det är bästa att jag tar tag idet. 
Lovade att ha en tävling här på bloggen men det får bli efter julledigheten då det är lite som valigt igen så håll utkik,
Vill önska er alla en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR, tack för att ni följt mig det här året och hoppas ni fortsätter läsa min blogg nästa år ! 
Puss och Kram på er alla 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen