By engberg store

Idag har jag och Helena haft en super mysig dag (träffat henne genom att hon bor på Dalagatan genom david.) En super mysig tjej som har ett varmt hjärta. 
Vi började med att promenera till Byengberg Store på Nybrogatan. Alltid lika trevligt att komma in i hennes fina barnbutik jag bara älskar den butiken rekomenderar alla att besöka hennes butik Byengberg jag garanterar bästa servicen och en super gullig Johanna som äger butiken finns tillhands med bästa hjälpen,tips och råd. Hon har ett super varmt stort och varmt hjärta.
Inhandla julklappar där eller presenter. 
Jag hade varje fall turen med mig att vinna hennes super fina rosetter bara älskar dem och Nellie har jämt dom i sitt hår. Filippa med fast det blir mest till helgen vill inte att dom ska slarvas bort. Tusen tack fina Johanna för att jag vann 7 st fina rosetter !!! Blev så glad. 
Enligt mig tycker jag att byengberg Petite Oliva rosetten borde finnas i varje barns/flickas hår. 
 
 
 
Köpte fina mössor till tjejerna från ocky har själv en sådan 
Little Bu är nagellack för flickor och får man på kläder så går det bort och det går att tvätta bort med tvål och vatten på naglarna
ladda upp med strumpbyxor nu inför jul och nyår 
fin kappa från Tuttipicolo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen