En vecka kvar till julafton

Om exakt en vecka är det julafton 2013 =) Älskar Jul och allt som har med julen att göra, i år har jag pyntat med ovanligt mycket =) Fast ändå inte över pyntat =) 
Är nästan klar med alla julklappar ska handla dom sista på fredag. 
I går var jag och min mammi i stan och gjorde ansiksbehandling så skönt och så välbehövligt. David hade Nellie hemma så det var skönt att få lite egentid. Vi åt lunch på Thai/suchi ställe på drottninggatan så gott !!!!
Ha ha man kan tro att jag lever på suchi men det är så gott !!!
 
Bilder från i söndags det blev suchi till middag =)
Filippa och jag klädde granen 
Våran kallar den Lexington gran för det är massor med pynt från lexington company
Kulorna med deras foto ska uppdatera korten =) I dom varje år lägger vi pengar. 
Mysigt att ha kuddar framför granen 
Nellie når inte kransen den har fått hänga kvar fynd från Rusta 20:- 
Städat lekrummet men lika fort är det kaos igen 
 
Bilder från måndagen 
Frukost 
Lunch med bästa mammi =) Tack för en mysig dag =) 
 
Från dagens pepparkaks bak =) Filippa har dekorerat alla peppar kakorna vi gjorde det efter middagen 
 
 
Puss och kram
 
Glöm inte gå in och var med om utlottningen av formula pprodukter kommer dra en vinnare i morgon på kvällen och medelar här på bloggen på torsdag vem som vann ! klicka HÄR  
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej fina Jessica! Lampan (ja kristallkronan kanske det heter haha) i lekrummet...var har ni köpt den? Dyr?
KramKram!

2013-12-17 @ 22:30:11
URL: http://www.esmeralda71.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej! Postade dina rosetter idag :) lampan är köpt på Mio men det var länge sedan föme den inte var super dyr tror runt 3000 kramis på dig

2013-12-17 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen