Torsdag

Hej! 
Då var det snart helg igen, dagar och veckor bara flyger i väg. Underbart att det fortfarande inte kommit någon snö, ha ha jag gillar verkligen inte vintern. Men snart kommer den ! 
Idag var jag och mammi en sväng i centrum vi hade lite ärenden. 
Jag har i stort sett fått tillbaka rösten men känner att den inte riktigt är hundra. 
Sedan klippte min älskade mammi mig (hon har jobbat som hårfrisörska) så skönt att få bort allt det slitna. 
Nu är vi hemma och jag ska snart duka fram middagen idag blir det köttfärsås ! 
 
Beställde för någon vecka sedan paket från H&M och hoppas det kommer snart !!! I paketet finns bla 2 klänningar en till Nellie och en till Filippa, så söta och vilket pris 99:- för fin klänning ! Så när jag såg den så slog jag till direkt !
 
Nu måste vi äta middag  !!! 
Puss och kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen