kalas dax för Filippa !

Hej! Tänk att min lilla Filippa fyller 2 år, vad tiden har gått fort. Alla säger ta vara på första åren och det stämmer verkligen. Nu har hon blivit en liten flicka som växer och blir större och större. Hon är fruktansvärt envis ger sig aldrig. Hon är svartsjuk på sin lilla syster och har humör men man älskar den lilla tjejen så fruktansvärt mycket och det är fantastiskt att hon finns i vårat liv. I morgon har vi en kalas dag här och jag och min mammi har förberett godsaker. Tårtorna ska jag hämta i morgon. Nu ska det blåsas lite ballonger och sedan är allt klart ! I går kom svärmor till oss och vi var vid brommablocks och sedan åkte vi hem och myste med barnen. Idag har både mammi och Anki varit här ! Farmor Anki åkte vid ett tiden. Tusen tack för hjälpen världens bästa Mammi och Svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen