Söndag

Hej! Har som vanligt haft fullt upp. Filippa fick vara hemma hela förra veckan från förskolan. Så jag har inte hunnit med så mycket! I lördags var vi på min systers Söta Antons dop ! Jätte fint och super god mat och tårta ! Jätte trevligt och lilla Anton är så söt och han sa inte mycket :) vi ( mina 2 bröder ) köpte en fin grå sparkbil ! Dom är jätte fina att ha i barnrummet! Lilla Anton kommer nog att raca massor med den :) Idag söndag tog vi sovmorgon och sedan begav vi oss till mamma och pappa. Jätte trevligt:) Therese och Andreas hade så mycket pasta sallad över så i åt det till lunch.fina Madelene,Henrik, Viktor,Maddes mamma Patricia, mina bröder, och mamma och pappa och min syster och Andreas och lilla Anton vi vart ett litet gäng och det var kul att träffa Madde:) jätte trevligt och kul att träffa alla. Veckan som kommer är det fullt upp varje dag, känner mig inte riktigt hundra har blivit förskyld och en dunder huvudvärk kan man aldrig få vara frisk! Få se om jag orkar med allt i veckan som jag ska göra, tar en dag i taget. Har massa bilder men får återkomma med dem ❤ Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Therese , Andreas och Anton

Det var jätte kul att Fina du, Filippa och Nellie ville vara med på Antons Dop. Anton Wiking tackar så mycket för den fina bilen.Den kommer han att raca i när han blir större så akta er hihi. Puss på er från lilla familjen.

2013-02-18 @ 08:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen