Torsdag !

Hej! Veckorna bara rullar på ! Håller på att planera Nellies dop som ska vara i mars, idag träffade vi prästen och var och tittade där vi ska vara efteråt. Det blir jätte bra. Nu ska det bara planeras vad som vi ska ha m.m. Men det är ju bara kul och jag älskar ju att fixa och dona med sådant. Igår var vi mamma gruppen en liten stund vi var med på sångstunden och jag har bestämt att jag ska vara duktigare på att gå till öppna förskolan med Nellie fast vi ska vänta tills dopet är över och den värsta sjukperioden är över. Skulle haft mina tjeje vänner hos mig igår men orkade inte då det varit mycket denna vecka och dessutom har vi varit sjuka och det är bättre att vi ses nästa onsdag hos mig istället. Har insätt att jag inte kan ha för mycket inbokat samma vecka (är duktig på att ha det) orkar inte det med 2 st småttingar. Få bli bättre på att inte ha det helt enkelt. Hittade ett jätte sött kitt på H&M till Nellie ska visa bild på det hon är så söt i det. Färgen är såklart rosa. Har funderat på vad Nellie ska önska sig i dop present då jag har fått frågan. Kommer en liten önske lista: ¤ postlåda ljusrosa eller vit från Butiken Bruka ¤ smyckes skrin från kids koncept ¤ smycken silver/guld berlocker el dyligt ¤ Barn kammarböcker kommer kanske fylla på önske listan =) Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen