David 32 år

Hej Idag är det Davids födelsedag massa grattis vill jag önska honom. Var i väg en sväng och handlade födelsedags present. Han får något mera till helgen. Har inte hunnit handla det jag skulle. Annars var helgen lugn förutom att min mrfar fyllde 75 år i lördags. Så då var vi bjudna på kalas dit. Jätte god mat och tårta bjöds det på. Söndag vart det lungt även likaså måndagen. Tycker inte om att gå ut i vintern är gärna inne. Är en sommar människa vintern kan jag gärna vara utan. Nu ska jag börja förberedda middagen David har beställthemma lagade hamburgare med eget bakat bröd. Det går tyvärr inte lägga upp bilder just nu, lägger in dem senare. Inbjudningarna till Nellies dop och Filippas 2 års kalas dipper snart ner i era brevlådor. Skönt att ha fått ut dem. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen