Måndag och äntligen plus grader ute

Hej! Ny vecka nya tag som det heter. Har varit plus grader i dag underbart kanske våren snart kommer. Ihelgen var vi hemma förutom igår då vi var på emmas 1 års kalas. Söta lilla Emma blivit 1 år det går så fort. Hon fyller 1 år idag så massa grattis kramar till henne. Har pysslat lite saker och har en hel lista som jag håller på att beta av. Kul att ha lite projekt. Nellie fick i Julklapp av snälla moster med familj en fot och hand avtryck och jag kontaktade företaget som gjorde det och dom var så snälla och skickade ny lera, den var torkad i förpackningen. Man blir så glad när man får bra service, jag fick dessutom maila allt på engelska, jag som verkligen inte är bra på det. Men lyckades =) i morgon blir lilla Nellie 4 månader det är otroligt vad tiden går fort. I veckan som kommer har jag inte några större planer, väldigt skönt att inte ha så mycket inplanerat. Vet att det kommer vara en del veckorna framöver. Bilder kommer i morgon =) Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen