Ny vecka oc vi är sjuka igen

Hej ! Åh hinner inte med någonting just nu det är så fullt upp hela tiden. Plus att både Filippa och Nellie är sjuka just nu. David har också blivit sjuk och jag har tappat rösten. i helgen blev det bara att ta det lungt och vilade så mycket vi kunde. Harv träånat innan jag blev sjuk, tränade med Cissi. Jag har även börjat med LCHF så nu ska kilorna bort. Har fixat lite hemma medans man har hållit sig inomhus. I mitt lilla spa rum som jag kallar det har jag fixat ett skrivbord som vi har som pysselhörna. Jätte skönt nu nä'r man pysslar kan man lämna kvar allt där i stället för att plocka bort allt hela tiden. Så det blev jätte bra. Ska måla skrivbordet vitt i sommar. Kommer recept på lite god mat jag lagat men nu måste jag ta Nellie så det får bli en annan dag. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen