Onsdag den 9 januari

Hej och Hå !
Dagar bara flyger fram och jag har inte haft tid över  för datan.
Det är liksom fullt upp med 2 st småttingar och båda kräver tid. Har börjat få en liten stund på kvällarna lägger barnen vid halv åtta ca och då kan jag koppla av i några timmar varje fall. Nu är det varje fall slut på julledigheten och Filippa var på dagis igår.
Vi har ätit massa goda middagar under ledigheten och bara varit många utav dagarna.
Jag har ju haft lite otur dom senaste månaderna Först klämolyckan med min bil, sen slog jag världens vurpa utanför huset då jag har världens största blåmärke på rumpan och en krossad armbåge. Men det läker. Och i går höll jag på att skära tummen av mig det slutade inte blödda så nu får det räka med olyckheter. Var varje fall på återbesök på st:görans sjukhus och har fått ett förtöjt ledband och det kan ta några veckor innan det är läkt.
Har hunnit med att pyssla lite på kvällarna bla: Beställt inbjudningar till Filippas 2 års kalas och till Nellies dop. Känns skönt att dom är beställda. Har även beställt korten från fotografen, nu det jag har kvar är att framkalla alla dessa kort.
Snälla Patrik var här i lördags och hjälpte oss med datan. Tusen tack =)
Var på Bvc i går 3 månaders vaccination. Nellie väger 4890 och 57,7 lång ! Hon är lite mindre än vad Filippa var (Filippa vägde 5600 när hon var 3 månader )
 
Goda förrätten i lördags Gratinerad hummer med kronsockscreme
 
Jätte gott vin till
Grillad entrecote Mums
På söndagen blev det Fajittas till middag ! Gott och enkelt
Min lilla Docka Nellie !
Mamma älskar dig massor =)
 
 
Gårdagens middag kyckling/korv och kött spett med taziki, salsa och ris
 
Nu måste jag sätta fart med dagensmiddag det blir någon köttfärs röra i ugn !
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen