Grattis Mamma/Mormor

Godmorgon  Lördag !
 
Sitter nu och skriver några rader, har som vanligt haft fullt upp. I onsdags var mina fina tjej kompisar här på middag, jätte trevligt och jag var glad att jag fick till en middag det är svårt ibland med 2 st småttingar och varje dag man lyckas är det en lycka !
I torsdags var jag en hem till mammi en sväng och lämnade Nellie där för att jag skulle träna på Sats. Nu är jag tillbaka på gymmet!  Få se nästa vecka har jag hur mycket som helst att göra då förberedelser inför dopet. Så då kommer nog jag inte hinna !
Igår fyllde min älskade Mammi år 55 år ! masa grattis i efterskott lilla mamma, älskar dig massor och är glad att du är min mamma och mormor till mina barn.
Det vart middag jätte gott tournedos med potats gratäng, sen hade mammi bakat massa godsaker.
Filippa fick sova kvar där hon älskar att vara med sin mormor och morfar =)
Ska hämta henne starx. Vill önska en fin lördag och en trevlig helg !
 
mat dax för Nellie =)
 
Bjöd mina tjej kompisar på sovlaki med burgur, taziki och tomatsås
 
Gjorde kladdkaka med morotstopping utan morötter i !
 
Min fina Nellie och min fina systers barn Anton !
 
Min fina Filippa
 
 
Godsaker =) som min mammi bakat
 
Min fina Mamma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen