Min födelsedag

 
Idag är det ingen vanlig dag utan min födelsedag åh har haft en urmysig födelsedag med nära och kära !
Tusen tack min älskade syster, Anton, Andreas, Min Mammi, min bror jocke och min Mormor och Morfar för att ni kom och firade mig ! Tusen tack för fina presenter =)
Till middag hade jag önskat köttbullar med mos och sås =)
Lilla söta  Anton han är så snäll och det var mysigt att mysa med dig idag det tyckte Nellie och Filippa med.
Igår var vi hemma hela dagen jag var i väg en liten stund till Bromma Blocks. Hittade ett par jätte fina skor på H&M och lite saker på panduro.
 
Nu ska jag titta på Mindy och Maria =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla söta Anton
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen