Nellies dop dag

Hej! 
har inte haft mycket tid över till bloggen och datan. Igår hade vi Nellies dop och vilken fantastisk dag =) Tusen tack till alla nära och kära som förgyllde Nellies dop dag till den bästa ! 
Vi var i Bromma kyrka kl 13,30 började dopet, det var 2 andra barn som också döptes. Mia Davids syster sjöng solo sång, helt otroligt vackert och jätte fint =) Älska för mig den jag är ! 
Efter dop cermonin begav vi oss till stället där vi skulle vara ! Vart tårta,cupcakes, ost/kex, snittar som vi bjöd på det var sådan tid då man ätit lunch innan och innan middag så då bestämmde vi oss för att ha så här och det blev jätte bra. 
Nellie fick helt otroligt fina presenter ingenting lika och allt var jätte bra =) Tusen tack alla ! 
På kvällen vart det champange =) alltid lika gott ! 
 
Idag har vi varit hemma hela dagen jag sov en sväng på eftermiddagen och det var länge sedan man gjorde det. 
Middag vart det jätte god oxfile pasta =) 
Har inte fått så mycket bra bilder från min kamera från dopet men min snälla Syster tog massa och vännen Patrik så jag ska få massa bilder får bjuda på några av mina  bilder! 
 
 
 
 
Nellie klädd innan viåkte till kyrkan 
 
 
jag i bilen Puhh ham med allt i tid =)
 
Fina dop klänningen som pappa David döpts i =)
 
 
 
 
 
 
söta kusinen Anton döptes för en månad sedan =)
 
Filippa är svåra att fånga på bild =)
 
 
svårt att ta bild på dem i hop 
 
 
 
 
Massa fina presenter =) 
 
Puss och Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen