Påsk!

Hej!
Då var det snart torsdag och skärtorsdagen. Snart är våren och sommaren här åh vad jag längtar.
Har som valigt haft fullt upp ! Filippa är nu frisk från sin magsjuka hon fick vara hemma i måndags med.
I måndags var jag på BVC med lilla Nellie hon fick sitt vaccin och hon är en sån liten sparvel och går inte upp så bra och växer inte så nu ska vi träffa läkaren. Det är ingen fara men dom vill kolla henne. Hon äter ju bra och idag tog hon välling =) Så snart så är tutterit finito!
I tisdags så var jag på Ikea en sväng, handlade en hylla som lilla Nellie kan ha sina saker i. Såklart har dom rosa lådorna utgått men har fått´tag i på blocket =) Blocket är kanon ! Man kan verkligen hitta bra saker speciellt om det är något som tex utgått som man letar efter !
Hittade även lite andra saker handlade även påskpresenter ! Så nu är Nellies och Filippas påskägg fulla =)
Igår åt vi god middag hemma hos min mamma och pappa, snitzel =)Filippa och Nellie längtade efter sin mormor och morfar !
Idag har jag varit hos min syster och hennes lilla söta Anton, hon bjöd på jätte god lunch och jag fick mysa med söta Anton. Tack för en super mysig dag. Fick ett samtal på eftermiddagen att jag vunnit en tävling, blev så chockad brukar aldrig vinna något så det var verkligen jätte kul. 1000:- present kort från märket Geggamoja
Kommer väl till användning nu till vårkläderna. Tusen tack !
Har även suttit och sytt ihop förklädde och huva både till Filippa och Nellie (det blir orättvist båda måste ha)
Hittade tyget på Ikea så nu kan dom vara påskkärningar. Filippa var det på förskolan idag.
Nu måste jag gå och lägga mig är jätte trött !!!!
 
Filippas påskkärings kläder ! Nellie har likadant !
 
 
 
Sytt en vimpel till Nellie !
 
Min lilla påskkärring !
 
Goda lunchen hos syster
kusinerna
 
sötaste lilla Anton =)
 
Ha en jätte trevlig och skön påsk =)
Jag tar lite påskledigt få se om det blir något inlägg annars är jag tillbaka och bloggar om våran mysiga påsk med massor med bilder !
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen