Sjuk liten Filippa !

Hej!
Då var det torsdag och denna dag blev inte som jag planerat, stackars lilla Filippa blivit magsjuk började i morse. Tycker så synd om henne hon får inte behålla någonting. Så vi blev hemma hela dagen. Skulle träffat Amma (Filippa kallar sin farmor för det) och åkt till Ikea men det får bli en annan gång.
Har tyvärr inte haft min Iphone det har blivit något fel på den något med uppdatering blir så trött på att det bara strular, datan strulade också men fungerar nu äntligen. Har hunnit med att pyssla lite.
Till Filippa när hon var liten eller när hon var i magen han jag lite mera att pyssla till med lilla Nellie hinner jag inte lika mycket. Men känner ändå att jag vill vara rättvis mot dem och försöker att göra lika saker till dem.
Så i stället för att måla Boxar så klädde jag dem med tyg.
 
Nellies Boxar ! Detta behövs: Boxarna är 3 pack från Ikea 139:-, rosa tyg från panduro, rosa siden band, textil lim (blir genomskinligt när man limmar) Bokstäverna tyget är från Panduro och bokstäverna hittade jag på ÖB och så ritade jag av dem på hårt papper och sedan på tyg och klippte till bokstäverna. Lilla kaninen är en dop present från min Faster !
 
Min lilla Nellie docka !
 
 
Min sjuka lilla Filippa !
 
Puss och Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen