Werfamily event !

 
Hej!
haft en underbar dag, jag och Nellie åkte in till stan vid halv ett tiden,David är hemma och vabbar med Filippa. Han tog även hela natten, så fort hon är mag sjuk brukar han ta henne. jag gick först till NK och sen till Ginatricot i PK. Jätte kul att träffa Lollo och Sophie. Begav mig sen till Operatreasen, alltid lika trevligt på deras event. Dom som håller i det är så gulliga. Man träffar också massa trevliga människor. Längtar redan till nästa event. Träffade även fina Jenny och hennes säta Ella. Det vart bara lite snabbt och vi bestämmde att vi skulle ses nu i vår när solen tittar fram och det är ljusare ute.
Jag blir så trött på att det jämt strular med bilderna nu går det inte att lägga in dem på bloggen ! Jag har tagit massa bilder =) få testa senare !
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen