2 års kalas och tappat rösten

Hej!
Då var helgen slut !
Igår var vi på Bosses 2 års kalas! Så stor han blivit. Det var jätte kul och trevligt massa barn och Mias kompisar och släkt.. Massa grattis karmar till Bosse bus. Jätte kul att vara med och fira han på hans stora dag.
Min fina vän Sofia hennes son söta Lukas fyllde också år 4 år gud vad tiden går fort ! Massa grattis kramar till dig med Lukas.
I veckan annars vart det lungt  vi har varit sjuka i magsjukan. Och nu är Filippa och Nellie förskylda och jag har tappat rösten i 2 dagar har jag varit utan.
Varför får man aldrig ha flyt med att vara frisk.
men nu är det ny vecka och hoppas vi på att vi blir bättre,
Inte så roligt inlägg har inte mycket att berätta.
 
 
 
Min lilla Nellie
 
Mina älskade barn =) Jag älskar dom så mycket ! Dom är det bästa jag har.
 
lyckades fånga Filippa på en blid !
 
 
Nellie älskar kläder =)
 
filippa åt mellis i lekparken
 
Nellie gungade för första gången
 
I onsdags beställde vi mat från restaurang AG
 
 
Filippa fick namnsdags present
Bosse 2 år
 
 
 
Gårdagens middag: Räkcoktail med vitlöksbröd
Varmrätt: grillad fläskkarre med pommes och tomatsallad och en god kall sås
Filippa i sin och Nellies sandlåda (ska fyllas i mera sand !
 
I veckan som kommer är det kristerhimmerfärds helgen och vi åker förmodligen till Dalarna.
Mån: ska städa huset
Tis : ?
Ons : mammabootcamp om jag är frisk
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen