hem från dalarna

Hej!
Nu har vi kommit hem från våran lilla resa till Dalarna. Har haft jätte mysigt och älskar vårat nya fina hus som inte är klart ännu det är mycket kvar men det kommer bli hur fint som helst när det är klart. Ligger så vackert och våran lilla strand, vi tänkte bygga brygga och förlänga strande och jag skulle vilja ha en palm där men det får jag väl adrig i genom.
Det är ett projekt och ett företag när man åker med 2 småttingar det gäller att planera och packa smart och det är inte lätt. Känns som aldrig kommer iväg när man ska någonstans. Ha ha och vi har insätt att en större bil kanske vi behöver,
 
Har tagit lite bilder men det är som vanligt fel med uppladdningen så jag åter kommer i morgon med dem.
Har också anmällt mig till Mammabloggkryssningen i augusti ska bli jätte kul.
Min kära svärmor anmällde mig, Mia och henne till midnattsloppet också i augusti ! ska också bli kul.
Ska ut och springa massa. Sprang 2 gånger i Dalrana så lite har jag tränat inte bara slappat.
Vi var även en sväng till sågmyra till lager157 hittade lite bas kläder till Filippa. Bra att ha på förskolan.
Annars det som händer denna vecka:
ons: mammabootcamp och Bvc med Nellie
tors: dra till Västerås och hälsa på min älskade syssling och hennes lilla Leo
fre: ska till vårdcentralen kolla mina levefläckar och mina fötter få fot inlägg
Helgen blir det lungt !
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen