Loppi aktiv end fun

 
Hej!
Idag har jag varit på ett trevligt event som bästa Loppi anordnade.
Det var träning som var ämnet. Tusen tack för en fin dag med så klart stans maffiaste goodiebag !
Tack fina Charlotte och Katarine för att ni alltid ordnar det bästa eventet. Vi var på ricahotel vid hötorget.
Viktväktarna, var där och pratade och jag ska testa i 3 månader vara medlem online. Nu ska 5 kg bort att det ska vara så svårt.
Min snälla mammi och pappi hade Filippa och Nellie hela dagen, tusen tack för hjälpen. Det betyder massor att jag får göra något alldeles själv någon gång ibland.
 
 
Fint i humleträdgården !
 
Jätte goda wraps bjöds det på
 
goda fruktshots
 
 
Tränings Laila var konsfranser
 
 
Ricahotels har ett jätte bra erbjudande i sommar på rica.se/alfons
Bo all inclusive
 
 
 
Vi dansade Zumba
 
 
 
 
Alfons var på besök
Bästa Goodiebagen =)
 
avslutar med en bild från min trädgård ! Äppelträden är i blom
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen