Min kamera

Hej!
Jag har inte flyt just nu min kamera har nog gått sönder =( Skit jag som älskar den. Ska försöka kolla i fall jag kan laga den.
Idag har jag varit hos mammi lämnade Filippa en liten stund och åkte och tränade på gymet en sväng. Ska köra i morgon med.
Till middag blev det en jätte god potatis sallad med köttfärsbiffar och vitlökssås.
 
Igår föresten träffade jag mina tjejkompisar vi var hemma hos Mia, hon har flyttat till ett gulligt radhus jätte mysigt. Dom håller på att renovera massor. Jätte trevligt att träffa alla som alltid.
 
 
 
Köpte en gullig bekini till Filippa f¨rån H&M så nu är hon redo för sommar och sol !
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen