Go kväll

Har inte hunnit med bloggisen i dag. Men skriver ett kort inlägg. 
Efter jag varit på gymmet idag så hämtade jag mina tjejer, det hade gott så bra och jag har världens bästa mamma=) Tusen tack min älskade mammi för hjälpen det betyder så mycket. Vi var där ett stund för att sedan åka hem och att göra middag. Man börjar se mer och mer att dom kan leka med varandra och det blir nog lättare och lättare. 
I morgon fyller min lilla söta mormor 75 år =) 
Tyckte inte det var länge sedan min gammel-farmor (som blev 99 år innan hon dog) fyllde 75 år, tiden går så snabbt och dagarna bara rusar iväg, kan komma på mig själv ibland att stanna upp och bara vara i nuet och njuta av stunden. Det är svårt att göra det och jag måste verkligen bli bättre på det. Min sista tid hemma vill jag njuta av och inte stressa runt över allt. Men samtidigt behöver jag göra saker bara jag så det gäller att hitta en balans. 
 
 
 
 
 
Hittade lite gamla bilder på Filippa och Nellie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen