Loppi event på Cafe opera

Hej! 
Vilken mysig dag jag har haft, är så glad att jag kommit in i blogg världen så mycket roligt och så mycket underbara personer jag har fått träffa och lära känna. Jag älskar denna blogg värld. Tack till alla fina bloggvänner som jag träffat=)
Så i dag var det LOPPI som hade Jul event på cafe opera, så trevligt ! Tusen tack finaste Loppi gänget för att jag fick komma och tusen tack för den maffiga goodiebagen !!! Ni är fantastiska personer som gör ett sådant roligt och givande event för oss bloggare. 
Vill verkligen tipsa om deras fina nya sida Loppi dom har massa tävlingar, recept, erbjudanden,bloggar och massa annat !!!! Så klicka här så du inte missar något bra !!!
 
 
 
 
 
 
 
Loppiloggan 700x700NY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen