Tisdag

Hej! 
Då sitter jag och stress skriver vid datan =) Hinner ingenting just nu ! Filippa är trosigare och Nellie är precis över allt så jag är väldigt energi lös just nu ! Tur att jag har min älskade snälla mamma som ska ha dom i morgon till på torsdag så lyxigt hon är världens bästa =) 
I helgen hände det inget speciellt, söndagen hade jag bokat loppis bord så jag och Filippa stod och sålde massa skit =) Har man inget att göra tex en söndag så varför inte rensa hemma och åk och sälj skönt att bli av med och kul att någon annan får glädje av det. 
Så jag har stor rensat rum för rum så det är skönt att det är klart.Vi kommer behöva fylla ett helt hem i Dalarna så då rensar jag upp igen och tar dit saker och köper nytt hem hit. 
Så idag gjorde jag en god gärning med att åka med alla kläder som jag rensat till Erikshjälpen 4 st stora pappers påsar blev det. 
Jag och Nellie han med att åka och lämna tillbaka 2 tavellistor på Ikea och vi passade på att äta lunch där. Vi var nämligen uppe tidigt för att åka till öppna förskolan för sång stund men det var ju såklart stängt pga sjukdom. 
I morgon ska jag på ett barnd event som en pr byrå ordnar, och på dagen ska jag med tjejerna för fotografering. 
Dom sover sedan hos mormor och morfar. Hämtar dom på torsdag ! 
Älskar sin snutte
Nellie petade mest i sina köttbullar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen