Yasuragi Hasseludden

Bilder är lånade från Yasuragi
Varför inte åka och koppla av på Yasuragi innan, mitt i julstressen eller efter jul. Så av kopplande att komma bort från all julstress. Yasuragi har allt boende,godmat,behandlingar av olika slag, mysig och harmonisk miljö kan ju inte bli annat än mer avkopplande. Både jag och min sambo skulle verkligen behöva åka dit och koppla av, livet som småbarns förälder är fantastiskt men man behöver samtidigt någonstans att ladda batterierna. 
Ett super bra julklapps tips är Yasuragi,att ge bort till sin sambo eller någon annan vem om helst skulle bli glad för en sådan present. 
För att hitta den inre ro och harmoni iför julen är nog att man ska skriva en lista och det gäller att planera. Kanske göra en sak per dag i december fram till julafton, lyssna på avkopplande musik medans julstökar gör jag alltid. Sedan är det skönt att man kan handla julklappar på nätet i lugn och ro hemma på så sätt behöver man ju inte ut och handla alla julklappar i affärer. Så dom senast åren har blivit mera lugna och harmoniska varje fall för mig och i mitt julhem. 
 
 
 Ivåran goodibag från Loppieventet fick vi en tvål som luktar så gott, den kommer från Yasuragi, tycker även omdesignen på den 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen