Ber så mycket om ursäkt familjesmycken !!!!

Det har aldrig hänt förut att jag bloggat om något och det blivit fel ! Sorry familjesmycken att det blivit så fel med inläggen och att länkarna inte var till er. Jag vet dessvärre inte hur man får bort inläggen som jag redan skrivit, om det inte är någon som vet och kan hjälpa mig hur  man gör ? Det var väldigt lika webb adress så ber tusen gånger om, om ursäkt. Vågar kappt inte blogga ännu ett inlägg då blir det väl fel igen =) 
 
Ett namnsmycke för både honom och henneSimplicity XL
Detta fina halsband kommer från familjesmycken och hur fint är inte det att skriva alla sina barns namn och bära det runt halsen. Det är en super bra fars dags present (10 nov) och tror vilken pappa som helst skulle bli super glad att få ett sådant. För mera info om deras super fina smycken klicka 
HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen