Byengberg

Byengberg får ett eget inlägg =) 
Älskar hennes fina butik som ligger på Nybrogatan i Stockholm. 
Och självaste Johanna är en super härlig person med ett varmt och gott hjärta. Hon ger den bästa servicen och är alltid lika glad och trevlig är så glad att jag hittat hennes butik ! BYENGBERG tycker jag att alla som har barn borde besöka man kan ju även beställa i hennes webb shop ! Byengberg
Även hennes fina Rosetter Petiet Olivia är så fina och tycker att dom borde finnas i varje flickas hår. 
 
Bilderna säger allt =)
 
 
 
Hennes nylanserade nya märke är : mariechantal så fina kläder
Hur söta är inte dessa finna boxar ! Julklapps tips 
Hon säljer för Childhood =)
Ebbas Gravid bok som Ebba precis har lanserat, den hade jag köpt direkt i fall jag varit gravid ! Ett bra julklappstips till någon som är gravid 
Älskar leopard
Hennes rosetter åh så fina dom är man vill äta upp dem !!!!
Jätte bra Julklapps tips till sina barns kompisar 
Såklart en fin rosett 
 
Även ett Childhood armband ! 
 
 
Tack Johanna för att du är en sådan fin person 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen