Dakapo Leksaker

När jag för ett tag sedan var en sväng i Bromma Ålsten så sprang jag förbi en secondhand butik med bara leksaker, dom skulle även snart börja sälja barnkläder. Gick in där för att se om jag hittade något, och jag kan säga det fanns hur mycket som helst och sådan ordning och reda det var i butiken märktes att dom är noga dom som jobbar där.Dessutom var personalen jätte trevlig och hejade och var hur vänliga som helst. 
Vill rekomendera den butiken om man vill hitta ny begangnade leksaker till ett bra pris. 
klicka HÄR för mera info. 
Så har ni vägarna förbi besök denna fina butik ! 
Man kan lämna in leksaker/barnkläder där, 
det är bra att man kan spara lite på miljön och dessutom kan man få en liten slat för det man lämnar in smatidigt göra något annat barn glad och det som inte hämtas och blir sålt skänker dom till kvinnojouren i Solna-Sundbyberg-Ekerö. 
Dom ordnar roliga aktiviteter för barn en lördag i månaden. det kan vara allt från ponnyridning, till trollkarl på besök. 
Kul koncept !! Och Martina och Johanna som öppnade och driver butiken ska veta att dom för massa gott med sig och till många barns glädje !!!! 
Alla bilder är lånade från Dakapoleksaker.se
 
 
Väl värt ett besök !!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen