Leopard stövlar

Barnen växer och behöver nya saker hela tiden. Filippa har stövlar men jag insåg att om hon ska få i en tjockare socka så är dom för små.Så då hittade jag dom här fina Leopardstövlarna, dom ska hon ha på dagis och när hon är 3, 4 år då ska jag köpa hunterstövlar till henne ! 
Måste även ta tag i och pröva hennes ecco vinterkängor ( det är dom bästa, hon hade inte kalla eller blöta fötter än ända gång förra vinterna) Så det blir väl att köpa ett par till i ny storlek i år. 
Även hennes vinteroverall har varit fantastiskt bra ! Bästa märket är helt klart Didriksons. Dom hade fått bäst i test i Vi föräldrar 2013. Jag kommer fortsätta köpa Didriksons. Filippa frös eller var inte blöt en ända gång förra vintern. Det är så viktigt att ha varma och bekväma kläder och skor då dom leker och rör sig så mycket ! 
 
 
 
Köpte dom på dinsko
 
Bästa overallen enligt mig ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen