Lugn lördag

Hej! 
Då var det helg igen =) NNästa helg åker vi till Dalarna och om David kan ta ledigt till tisdag så är vi nog kvar där =) 
Så denna helg blir det att vara på hemma plan, i morgon fyller min lillebror 19 år gud vad tiden går fort. Hela 19 år sedan jag höll honom i famnen första gången. 
I veckan som kommer är det fullt upp
Måndag vaccination med Nellie, hon brukar bli lite febrig mot kvällen och extra grinig så vi får hålla oss hemma tisdagen. Vi ska även till diettisen på måndag. 
Onsdag: Är jag inbjuden till Press dag Pr byrån Prat ska nog ta med mig Filippa så hon och jag får en dag tillsammans (måste passa på medans dom är små och vill ) Min snälla mamma tar Nellie. 
Torsdag: ska jag till BVC Pysykolog prata om det här med Nellie och maten, tycker det är så jobbigt och kännerv att jag vill hantera det bra. 
Så så ser veckan ut för tillfället men det dyker väl alltid upp något mera, ska även försöka träna bra i veckan som kommer, kommer fortsätta äta min diet så gott det går. 
 
Igår han jag med en del: Skulle äta luch med min älskade fina vän Emnet men jag hade fått dietist tid och vi sköt fram det till den 25 okt i stället.
Var en sväng i Brommablocks, Filippa behvde en vinterjacka ( hon har en marinblå redan men det är ju bra att ha en till) Hittade jätte fin på Cubus även mysdress där. 
Så på H&M fyndade jag lite på rean till Filippa. Hon har dragit i väg på längden så hon behöver jeans. 
Nellie tappade sin snutte någonstans troligtvis på Coop, letade med fann den inte =( Så nu har jag beställt 2 st likadana nya snuttisar så hoppas dom kommer fort. För just nu har hon ingen man märker att hon letar när hon är trött hon vill gärna ha sin snutte. 
Hämtade på dagis och direkt efter det åkte vi till en tyg affär, inte kul att ta med båda barnen men vad gör man. 
Hittade det jag skulle. 
Till middag vart det röding med en god vit sås och pressad potatis. 
När jag lagt Nellie så han jag med att städa 2 st våningsplaner (har högst upp kvar)
Har sagt länge att vi ska ta in städerska men jag tycker att det är rätt avkopplande att städa så jag städar på ett tag till =) 
Sedan satte jag mig och pyssla när Filippa somnat. 
 
 
Kläder till bra pris =)
Filippas nya jacka från Cubus köpte en matchande mössa till !
sydde skydd till handtaget och även en filt som matchar i samma. 
Det som är roligt med Bugaboo vagnarna är att man kna pynta dem och sy massa roligt till dem! Byta soflett kan man göra skulle vilja det kanske cerise eller någon annan rosa färg få bli till våren. 
 
Det var rätt enketlt att sy =) 

Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Trodde jag skulle få träffa dig på onsdag men såg att du skall på Prat Pr´s pressträff. Jag skall också på pressträff men hos Tres :-)

2013-10-13 @ 00:15:01
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Glömde skriva...

Vad bra att du får gå och prata med någon om din oro,d det tror jag är bra.

KRAM

2013-10-13 @ 00:15:50
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen