Tips

Det närmar ju sig Juletider och jag är uppvuxen med när jag är liten med att min mamma gjorde en paket adventskalender till mig och mina syskon =) Och detta vill jag givitvis förra vidare till mina barn ! 
Och det kan ju vara svårt att få ihop 24 st småsaker. 
Så börja redan nu samla till den så slipper man panik köpa saker. 
Jag har nu denna helg speciellt från Barnmässan och blogg middagen fått massa saker som skulle passa i paketadventskalendern så då har jag samlat alla sådan saker en en kartong och sedan tar jag fram den när det ska användas.
Jag är sådan att om jag springer på något så köper jag oftast det och då kanske det är en bra present till någon då har jag en speciell presentlåda, det är jätte smart om man ska tex på kalas då kan man se efter i den om det är något som passar. Speciellt nu när man har barn så är det mycket jobbigare att ta sig ut i affärer då är det praktiskt att ha sådant hemma. 
 
Ett litet tips grån mig =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen