Vilken rolig helg !

Oj vad rolig dag och kväll det var igår ! 
Dagen igår började med att min älskade syssling och hennes söta Leo plockade upp mig med bilen och vi åkte mot Älvsjömässan ! UnderbaraBarn mässan. Jag hade fått Vip inbjudan så jag och andra bloggtjejer fick komma in kl 8,30 och mässan öppnade kl 09,00 för alla andra. Så man kunde gå runt lite i lugn och ro innan hela mässan fylldes med människor. Det var många montarar att besöka och trrevliga människor att prata med. Några av mina favorit märken fanns där att besöka: Libero, Geggamoja, Kidskoncept, Babybjörn, Novastar, Weleda, Mam, Ella´s kitchen, Babyland, Bigbaby m.m. träffade även på fina Johanna som driver barnbutiken Byengberg store. Hon är alltid så glad och trevlig =) Så har ni inte besökt mässan ännu så åk dit i morgon det är sista dagen det är ! 
 
samling 8,30
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tröstisar hade så underbart fin monter ! Tröstisar
 
Hur söt =)
Fina tjejerna som alltid ordnar så fina event =) Loppi
Pratade med fina Josefina som sålde super läckra nappflaskor ! Om ni vill köpa sådan kontakta mig så mailar jag henne. Bra pris !!!!!
Nytt märke 
 
Trygghansa har den bästa barnförsäkringen ! 
 
Fina, trevliga Malin ! För att komma till hennes blogg klicka HÄR 
 
Little minds har ecologiska kläder och roliga detaljer som gör kläderna lite roligare för barn en prassel lapp !
 
weledahar dom bästa produkterna speciellt för barn älskar deras dusch kräm
 
Filippas och Nellies morfar är brandman men han var inte där =) Här vissar dom en gammal brandbil 
och en ny 
Pops har dom bästa pott tränar tygblöjor. Jätte bra när man ska börja pott träna 
Hur fint är det inte med Leopard 
Fina,trevliga Johanna Byengberg säljer dom finaste barnkläderna och rosetterna i sin Barnbutik 
Ebbas nya Bok 
Loppipåsen innehöll massa saker 
Fick en fin nappflaska av Josefina =) Tusen tack 
Detta fick man hos olika utställare
Vi som var på Vip-frukosten fick en härlig goodibag och en god frukost påse 
Handlade på Nameit ! Så kul att klä mina flickor i likadana kläder 
Shoppade massor från Kidskoncept 
Tusen tack för att jag fick för att jag fick komma på VIP frukosten !!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen