Bambino

Bambino har dom bästa matredskapen för baby och barn ! 
Älskar deras fina färger och dom är praktiska och genom tänkta för barnen. Lätt att ta med i väskan och att diska och hålla rena ! 
Ett Mateus fat fullt med Bambino 
 
Här är min topp 5 bland bambinos produkter ! 
#Haklapp är lätt att diska och jätte bra då dom flesta matresterna hamnar i skåran
#Välling portionsburken är smart då välling eller gröt portioner är färdiga det är bara att hälla i flaskan (finns tre portioner
#Äta själv besiken för dom minsta. Jätte bra då barnet kan hålla rätt om få den lätt till sin mun. Min Nellie äter själv med skeden. Hon vill inte bli matad så då är det ett bra allternativ.
#Allt i Allo burken. Jätte bra att ha med sig allt möjligt i, jag brukar göra egen smoothie att ha med mig i den, den är sluten och läker inte ut något
#Dryck och förvaringsburk i ett. I den kan man ha dryck, smoothie eller något annat i den, Den har en liten förvaringskupa med ett lock och där kan man ha tex små smörgåsbitar eller rån ! en superbra Mellanmål burk 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen