Byengberg

Byengberg åh vad jag älskar hennes affär som ligger på Nybrogatan i Stockholm ! Jag och Helena  vi har barn i nästan samma ålder och hon bor på Dalagatan och David tyckte vi skulle ses så vi gjorde det i fredags och hon ville hänga med till Byengberg store En ur gullig tjej och vi hade massor gemensamt. Vi kommer ses fler gånger. Men vi gick till Byengberg store och hon hade tömt sin butik på allt ordinarie och körde utförsäljning på jätte fina pl agg. Jag hittade såklart lite till Filippa. Tycker det är lättast att ge Nellie hemma och drar mig verkligen för att äta   lunch ute med Nellie. Hon äter typ ingenting och bäst äter hon hemma men hon sov så vi fick i oss lunch på ett super gott Thai ställe. Tack för en mysig dag Helena ! 
Min fina vän Jennie har fått en liten Saga och henne var vi och hälsade på i torsdags ! Så underbart söt, och såliten ! år

Byengberg store ! Bästa barnbutiken på nätet och så mysig liten butik och där inne står fina Johanna bakom disken och ger bästa servicen till sina kunder ! 

Tyvärr fick jag inga bilder från släktträffen då jag glömde kameran hemma ! Men tack min fina mormor och morfar för fina blomman ! Och vinnaren fick jag av mammas kusin Eva ! Tack så jätte mycket ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen